Intrebari fecvente

Intrebari fecvente


Cum verific daca produsul respectiv este disponibil?

In cazul in care marimea respectiva este afisata pe site-ul nostru atunci produsul este disponibil si poate fi cumparat.

Cum pot obtine mai multe informatii despre produsele oferite?

Ne puteti adresa intrebari telefonic sau pe e-mail.

Cum obtin o reducere?

Toate informatiile cu privire la promotiile si reducerile vor fi publicate pe pagina noastra de facebook si instagram, pentru aceata va invitam sa ne urmariti pe toate platformele social-media.

Cum plasez o comanda?

Comenzile pot fi plasate prin intermediul paginii noastre pe internet sau prin e-mail.
E-mail: avogue.ro@gmail.com

Cum pot primi produsele comandate si ce costuri de livrare implica?

Metoda de livrare se alege in timpul plasarii comenzii.

Se pot comanda produse avand alte culori?

Toate culorile si modelele care pot fi cumparate sunt prezentate pe site-ul nostru. In cazul in care o culoare anume nu este prezentata, atunci modelul respectiv nu este disponibil.

Se pot comanda produse care nu sunt disponibile in oferta pe pagina avogue.ro?

Nu exista o astfel de posibilitate. Toate produsele care pot fi cumparate sunt prezentate pe site. In cazul in care pe pagina noastra nu este disponibila o anumita marime, se poate verifica posibilitatea de comandare suplimentara a acesteia, adresand o solicitare in acest sens catre Departamentul Relatii Clienti.

Se pot face modificari cu privire la comanda sau la metoda de plata?

Pentru a modifica o comanda plasata va rugam sa contactati Departamentul Relatii Clienti.

Se poate anula o comanda plasata?

Comanda poate fi anulata, va rugam sa contactati Departamentul Relatii Clienti.

Cat timp am la dispozitie pentru a returna sau schimba produsul comandat?

Returnarea sau schimbarea produsului comandat poate fi realizata in termen de 30 de zile de la data primirii coletului, cu conditia ca produsul sa NU FI FOST FOLOSIT, sa nu prezinte urme de folosire, iar ambalajul sa fie intact. Costul de trmitere pentru returnare este suportat de client.

Cum si in cat timp se returneaza banii pentru produsul returnat?

Returnarea banilor se realizeaza in termen de 5-7 zile de la data primirii coletului.

Cum se poate depune o reclamatie cu privire la produsul achizitionat?

Produsul achizitionat poate fi reclamat in termen de 30 de zile de la data primirii. In acest scop, va rugam sa contactati Departatmentul Clienti.

Cum se poate schimba un produs?

Realizam sistemul de schimb in magazinul nostru prin restituirea produsului trimis si apoi prin retrimiterea produsului nou, costul de trimitere fiind sportat de client.